BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Pages

Thursday, August 2, 2012

Mirai E (kiroro)

Penah dengaq x lagu nie.bes sgt.Dulu masa kat U hari2 dok layan lagu ni time study.haha.
kalo nak tau lagu ni la en suami slalu nyanyi kat omei masa time dok bercinta dulu hehehe....sgt romantik tau.
siap main gitar lagi. (^_^) ..so jom layan dia punya meaning lagu nie.


Mirai E

Hora ashimoto wo mitegoran
Kore ga anata no ayumu michi
Hora mae wo mitegoran
Are ga anata no mirai

Haha ga kureta takusan no yasashisa
Ai wo idaite ayume to kurikaeshita
Ano toki wa mada osanakute imi nado shiranai
Sonna watashi no te wo nigiri
Issho ni ayundekita

Yume wa itsumo sora takaku aru kara
Todokanakute kowai ne dakedo oitsuzukeru no
Jibun no SUTOORII dakara koso akirametakunai
Fuan ni naru to te wo nigiri
Issho ni ayundekita

** sono yasashi wo toki ni wa iyagari
Hanareta haha e sunao ni narezu

* repeat
** repeat
* repeat

Hora ashimoto wo mitegoran
Kore ga anata no ayumu michi
Hora mae wo mitegoran
Are ga anata no mirai
Mirai e mukatte yukkuri to aruite yukou

Maksudnya sangat menarik. Membangkitkan semangat. :)

Ke Masa Depan

Lihat! Lihat di bawah kaki 
Ini adalah jalan anda untuk berjalan
 Lihat! Lihat apa sebelum anda
 Bahawa di sana adalah masa depan anda

Ibuku memberiku banyak kebaikan 
Sementara merangkul cinta, aku kembali ke mimpiku 
Aku masih kanak-kanak, dan tidak mengerti apa-apa 
Lalu ibu memegang tanganku dan kami berjalan bersama

Mimpiku selalu langit yang tinggi 
Walaupun takut, aku berusaha untuk mendapatkannya 
Ini kisah aku maka aku tidak akan mengalah 
Walaupun aku merasa gelisah, aku dan ibu berjalan bersama

Kadang-kadang, aku membenci kebaikan 
tapi aku akan menjadi lemah ketika dipisahkan darinya

Lihat! Lihat di bawah kaki 
Ini adalah jalan anda untuk berjalan 
Lihat! Lihat apa sebelum anda
Bahawa di sana adalah masa depan anda

Kejar masa depan anda, 
dan perlahan-lahan mendekatinya...

Jadi:-

1- masa depan memang bukan kita yang tentukan. Tapi sekurang-kurangnya cubalah merancang dan berusaha mendapatkan masa depan yang kita angankan.
 
 
 
 
 
 
 

0 comments: