BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, April 3, 2012

our 1st wedding anniversary ...Saya sayang kamu =)


Senyummu adalah bahagiaku
Ceriamu adalah dambaku
Gelisahmu adalah kebimbanganku
Air matamu adalah kesedihanku
Kau pelipur lara dukaku
Kau pengiring suka citaku
Bersama kita dalam hari-hari keberkahan
Ikatan ini berawal dari hati atas nama cinta
Jalinan ini bermula dari rasa atas nama sayang
Pertautan ini berasal dari angan atas nama rindu
Sungguh ini adalah cinta, sayang, dan rindu..
Cinta, sayang, dan rindu atas nama pengabdian kepada Rabbul Izzati
Malam ini bintang bersinar cinta, bulan tersenyum sayang, angin mendesir rindu
Wahai bintang, bulan dan angin
Sampaikanlah salam cinta, sayang, dan rinduku kepadanya
Sungguh Aku Sangat mencintaimu karena Allah

Tiada hadiah atau sambutan,

Sekadar ucapan tanda ingatan,

Buat suami insan kesayangan,Terima kasih atas indahnya kenangan


Terima kasih sebab kutip saya waktu saya rasa terbuang.

Terima kasih mahu jadi tongkat saya tika saya tiba-tiba tempang.

Terima kasih kerna lindungi saya di kala gelap mahupun terang.

Semoga bila nanti sampai saat kedut tumbuh melata di muka,

mata pun dah tak boleh nak beza huruf alif ba ta,

kamu masih lagi setia,

sudi temani saya,

hingga hujung nyawa.

i am very happy, humbled and blessed to have you as part of my journey

0 comments: