BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, June 15, 2010

Ahadiat Akashah

Masa zaman aku sekolah dulu...
memang Ahadiat Akashah ni, semua remaja gilakan novel dia lah..
siapa yang minat novel tapi tak baca novel dia,
memang tak remaja lah..miahaha
(mr.teddy pun baca okey) MySpace

novel Ahadiat Akashah yang pertama aku baca...
Budak setan..
masa ni Budak setan ada bersiri2 sebelum dikompilasikan menjadi Lagenda Budak Setan..
aku ingat lagi woooo....dan mr.teddy ada hadiahkan aku satu novel ahadiat akasha (komplikasi budak setan) sgt terharu bebbb MySpace

masa aku kat skola menengah habis semua novel dia masa tu aku baca...nak2 pulak ada member gila novel mcm aku..hhohoho..apa lagi.amik kesempatan la..(PINJAM)
lepas tu aku dapat tahu masa tu dia agak kontroversi..
sebab penggunaan bahasa yang terlebih selamba digunakan dalam novel dia..
tapi sebab novel dia sempoi lah dia famous okeyyyy...

apa2 pon congrats pada bro ahadiat..dengan adanya pembikinan filem lagenda budak setan..dapat mengimbau kembali zaman2 kegemilangan AHADIAT AKASHA..teruskan perjuangan anda untuk berkarya..
(tetibe rase terharu+bersemangat lak) miahaha

0 comments: