BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Pages

Wednesday, July 27, 2011

Serius WTF: LOVE HOTEL JAPAN just untuk nak ber''ehem2'' 18sx.














Only in Japan!

Di Jepun terdapat hotel yang dipanggil Love Hotel. As the name suggests, Love hotel ialah rumah tumpangan untuk bersenggama yang mengenakan bayaran bedasarkan jam bukan hari seperti hotel non love. LMAO! Persoalan yang mungkin ada dalam minda kamu ialah;

"Why do they need love hotels? Rumah ada pergi ajelah romen kat umah. Di Jepun bukan ada Majlis Agama Islam Jepun nak raid kamu tengah malam. Dumb shit!"

Sebenarnya Love Hotel sangat popular di Jepun kerana dua perkara. Perkara pertama ialah keluasan rumah dan bilik tidur seorang rakyat Jepun biasa adalah kecil. Nak have sex pun tak enjoice. Jadi menyewa sebuah bilik hotel adakah lebih selesa dan luas dari bersenggama di rumah. Keduanya ialah orang Jepun mempunyai fetish yang aneh. Bila rumah sendiri kecik camne nak ada personal room untuk dungeon atau bilik fetish Sailor Moon? Love Hotel memberikan ruang bagi kaki fetish aneh untuk enjoice. Ada festish have sex dalam keretapi, kelas, ofis, rumah Hello Kitty dan dalam bilik stor pejabat pun ada. Those crazy Japanese!

0 comments: